Fasit til arbeidsboken, Kapittel 10 nynorsk
Kapittel 10 Grønt er skjønt
Fag på skolen 2
- a
 
Kroppen
- Vi har to armar. Vi har to bein. Vi har to øyre og to auge. Vi har to hender og to føter. Vi har to kne.
 - Vi har éin nase. Vi har éin munn. Vi har eitt hovud.
 - Vi har éin hals og éin rygg. Vi har éin mage.
 
- Ho har vondt i magen.
 - Ho har vondt i hovudet.
 - Ho har vondt i foten. / Ho har vondt i venstre fot.
 
Utedag for 8C – 2
- Gale
 - Gale
(Det er fint viss elevane har gummistøvlar på seg, men dei må ikkje.) - Rett
 - Gale
 - Rett
 - Gale
 
- Kva: Utedag for 8C
Når: 29. mai klokka 9–15 eller 9.00–15.00
Kor: Klokka 9 på skolen, så går dei bort til skogen
Kven: Alle elevane i 8C og dei foreldra som vil vere med
Ta med: Matpakke, varme klede og gummistøvlar 
- Kva: Utedag for 8C
 
Ikkje røre – ikkje forstyrre
- Freda planter har ein ikkje lov til å plukke.
 - Freda dyr har ein ikkje lov til å fange eller drepe.
 
- Ali har rett.
 
Grana
- Utsjånad og utbreiing
 - Eg får vite korleis grana ser ut.
 - Eg får vite kor grana lever og veks (eller finst).
 
Dyr på gården
- på garden: ein kylling, ei geit, ein sau, ei ku og ein hane
i skogen: eit rådyr, ein elg, ein rev, ein ulv og ein bjørn 
Fakta om reven
- Utsjånad, Mat, Fortplanting og Utbreiing
 - Overskrift 1 Her får eg vite korleis reven ser ut.
Overskrift 2 Her får eg vite kva reven et.
Overskrift 3 Her får eg vite korleis reven får ungar og korleis den tar vare på dei.
Overskrift 4 Her får eg vite kor reven finst og korleis den lever. - Eksempel:
I ei bok i biologi eller
I ei bok om reven eller
I ei bok om norske dyr.
Elevane har sikkert andre svar også. Dei vil sikkert også svare «I ei bok i norsk som andrespråk.» ettersom teksten finst i denne boka. - I naturfag
 
- Reven er eit vilt dyr.
 - 80 hg
 - 8000 g
 
- Utsjånad
Utbreiing
Føde
Forplanting 
Reven og ramnen
- Eksempel:
I ei bok i norsk som andrespråk
eller
I ei eventyrbok / barnebok
eller
I ei fabelsamling - Eksempel:
Formålet med denne teksten er å underhalde, altså å fortelje ei morosam eller spennande historie. Fablane kan også lære oss noko. 
- Eksempel:
 - Eksempel:
Den første teksten er frå fabelen, sidan den handlar om ein ramn.
eller
Den første teksten er frå fabelen. Den er skriven i fortid og presenterer ramnen i ubestemt form. Da veit vi at det er ein forteljande tekst. Den andre teksten er skriven i notid og presenterer reven i bestemt form. Det er typisk for ein beskrivande tekst. 
- * Eksempel:
Denne fabelen vil lære meg at ein aldri skal høyre på smiger.
eller
Denne fabelen vil lære meg at dei som er smarte alltid vinn. 
Klok som ei ugle
- Eksempel:
Musa er lita og bevegar seg raskt og stille.
Eselet gjer det han sjølv vil, det er ikkje så lett å styre han. 
Labrapport
- Bakgrunn - Kvifor gjer de eksperimentet?
Hypotese - Kva trur de kjem til å skje?
Materialar - Kva slags materialalr brukte de?
Gjennomføring - Korleis gjorde de det?
Konklusjon - Kva skjedde, og kvifor skjedde det? - Eksempel:
Bakgrunn: Eg får vite kvifor Karolina og Fatima skal gjere dette eksperimentet.
Hypotese: Eg får vite kva dei trur skal skje. Materiale Eg får vite kva dei skal bruke.
Gjennomføring: Eg får vite korleis dei gjorde det.
Konklusjon: Eg får vite kva dei kom fram til.
Diskusjon: Eg får vite kva spørsmål dei vil arbeide vidare med.
eller Eg får vite kva dei vil fortsette å undersøke. 
- Bakgrunn - Kvifor gjer de eksperimentet?
 - fortid (preteritum)
 
Lytt!
- Erik – I magen
 - Karin – I hovudet
 - Elin – I beinet
 - Hassan – I øyret